20 Şubat 2011

düriye’nin güğümleri


“schuster’in alt takımları” gibi bir başlık atamayacağım için türkü çığırdık, sevgili okur. ben bu adamın bazı hallerinden hakikatten sıkılmaya başladım.

leman dergisi öyleydi ben daha bir gençken, hala öyle mi bilmiyorum; her sayfadan salkım saçak erkeklik organı dökülürdü. schuster birebir aynı “ööğk” hissini yaratmaya başladı artık: “alın bunu çekin”, “oramda bile değil”.
aynı anlam dünyasından olmak üzere: “beğenmeyen maça gelmesin”.

olur. “ya sev ya terk et” diyor. bana diyor.

aynı üslupla karşılık verilecek olsaydı ne denirdi? “ya adam gibi top oynat ya s….r git.” ama schuster’le schuster olmamak lazım.

*

tamam, real madrid’in başındayken o haftaki barcelona maçı için “biz bunları hayatta yenemeyiz” diyen çok nadide bir parça sözkonusu. de ki ingiltere-fransa savaşı çıkmış, ingiltere başbakanı “yenemicez” diyor, aynı şey.
ama futbolcuna küfür et adamı harca, hakeme küfür et ceza al, gazeteciye al bunu çek, bana posta koy… yeter ama artık ya?

Hiç yorum yok: