30 Nisan 2008

8 Yıl Ajax Forması Giyen Adam

Maksat İlker Yasin yalancı çıkmasın

5 yorum:

serkan utlu dedi ki...

merhaba.ben www.bolbolfutbol.blogspot.com'dan serkan , blogunuza tesadüfen rastladım ve hoşuma gitti , blog kardeşliğine ne dersiniz ? sizi ekleyeyim ,siz de beni ekleyin ..bu arada profilinizde tercümanlık gözüme çarptı , ben hacettepe in öğrt. mezunuyum,uşakta öğretmenim..siz beytepedenmisiniz?

muhder dedi ki...

ben de KMK da beytepedeyiz maalesef mi desem iyi ki mi desem bilemiyorum. tercümanlık okuyan KMK oluyor. hepimiz kardeşiz madem=)

serkan utlu dedi ki...

beytepe'nin kıymeti mezun olduktan sonra anlaşılır...ekledim sizi..sevgiler,saygılar..

Donnie Brasco dedi ki...

alın işte bi de adamla dalga geçiyorduk
Henry Ajax formalı :D
hem Henryi nasıl hatırlamazsınız Ajaxın sembol isimlerinden biridir o :D
Allah bu İlker Yasinin yokluğunu göstermesin :D

Beercholic dedi ki...

Ajax'a da Nijmegen'den geldi onu biliyormusunuz? Flyingdutchman daha iyi bilir gerçi.. puahahha