15 Nisan 2008

3.Lig ve 3.Lige Terfi Maçları

Ülkemizde sadece tek ligin olmadığını anlamak biraz zaman alacak sanırım. 3.Ligde son 3 haftaya girilirken gruplarda heyecan devam ediyor. Efendim bendeniz de Belediye Vanspor destekçisi olarak takip ediyorum 3.ligi. Bu noktada 3.ligden canlı maç skorlarını yayınlayan maçkolik sitesine teşekkürleri yollamak lazım. Hele benim gibi Ankaradan maç takip etmeye çalışıyorsanız bu hizmetin ne kadar değerli olduğunu anlayabilirsiniz.Son 3 haftaya girilirken lider Malatya Belediye ile aynı puana sahip bizimkiler, bir galibiyet gerekiyor 2.ligi garantilemesi için. Bu arada belediyenin desteklediği takımların başarılı olduğu gerçeği yine ortaya çıkmış oluyor. Bu sene değişen statüde 3.ligde gruplarında ilk 3 sırayı alan takımlar direk olarak 2.lige çıkarken, 4 grupta bulunan 4 ve 5. sıradaki toplam 8 takım kendi aralarında tarafsız sahada oynayacakları eleme usülü maçlar yapacak. Bu maçlar sonunda 2.lige 2 takım daha gelmiş olacak. O eşleşmeler de belli olduğu zaman buradan yazmaya çalışırım. 3.lige çıkma mücadelesinde ise terfi maç programları belli oldu. İlgili linkte terfi maçları bölgeleri, tarihleri mevcut: tıklayalım görelim. En ilgi çekici olanı ise yazmak istedim buraya.

D GRUBU
GRUP MERKEZİ
MANİSA
TARİH
30 NİSAN - 04 MAYIS 2008

İZMİR (GÖZTEPE)
İZMİR (ULUCAK BLD.)
AYDIN (ÇİNE MADRAN)
AYDIN (KUŞADASISPOR)
KÜTAHYA (GAYBİEFENDİ)
KÜTAHYA (E.Ç.ÇAĞ.AZOT)
DENİZLİ (KONAKSPOR)
MUĞLA (DALYAN BLD.)

Bir de 5.bölge B grubunda Osmaniye'den katılan bir takım var: Önderspor. Ölesiye destekçisiyim şu andan itibaren. Ne Osmaniye ile bağlantım var ne de takımı daha önce seyretmişliğim var. Bir takımın adı aynı zamanda benim de adımı taşıyorsa destek vermeyip de ne yapayım? Haydi bastır Önderspor. Bu da takım fotoğrafı:

Hiç yorum yok: