9 Eylül 2008

Taşınıyorum...

Bloğu değiştiriyor olduğumdan 6 gündür yazı ekleyemiyordum maalesef. Öncelikle bloğa bir bakım yapmayı düşündüm,tema-yazı sitili vs. değiştirmeye niyetlendim. Ancak sonradan gelen öneriler fikrimde değişikliklere neden oldu. Sonuçta bu blogda bir başkasının yeri altında yayın yapıyoruz ve kendimizi emanet etmiş durumdayız. Yarın birgün bir ücretlenme söz konusu olduğunda veya olası bir çökme durumunda kontrol benim elimde olamayacaktı. Bu durumda bendeniz de yeni bir alan adı ve yer alarak kendi sitemi oluşturmayı düşündüm. Bir başka ifadeyle başkasının bahçesine apartman dikeceğime kendi bahçeme ufak da olsa bana ait olan bir ev yapmayı uygun gördüm. Buradaki tüm arşivi oraya taşıyıp an itibariyle kullanıma açtım yeni siteyi. Aynı zamanda nacizane çektiğim fotoğraflarımı da paylaşacam yeni sitemde. Henüz buradan kopup direk yönlendirmeyi düşünmüyorum. Bir geçiş aşamasının ardından direk o siteye yönlendirecem bu adresi de. Umarım doğru bir iş yapmışımdır... www.derinlemesinepas.com

Hiç yorum yok: