9 Eylül 2008

Emre Milli Takım Kampından Ayrıldı

Az önce Fatih Terim açıkladı Emre'nin kamptan ayrılmış olduğunu. Biz sakatlık ihtimalini düşünürken asıl sebebinin annesinin rahatsızlığı olduğunu açıkladı Terim. Son oynanan maçtan sonra yapılan haberler annesini üzdüğünden annesi daha fazla dayanamamış yapılan yorumlara. Geçirdiği kriz sonrası Emre kamptan ayrılmış. Takip edenler Emre hakkındaki düşüncelerimi bilir; kendisi desteklediğim takıma transfer olmuş olmasına rağmen desteğimi alabilmiş bir oyuncu değil. Lakin buradaki olay farklı bir durum. Bir oyuncu kötü oynayabilir, hatta çok kötü oynayabilir ancak hangi durumda hakareti hak ettiğini merak ediyorum. Olaya belki tek taraflı olarak bakıyoruz ama aşağıdaki sözleri biri bana söylerse ve de ben ardındaki maçta iyi oynayıp takımın galibiyetine katkıda bulunursam bunu söyleyen adama değil kol göstermek....!
Bu oyuncu nasıl Milli Takım kaptanı oluyor anlamıyorum. Kendine ve takım arkadaşlarına saygısı olmayan karaktersiz biri. İsviçre maçında da gördük. Bunun liderlik vasfı yok. Son 5 yılının yüzde 80ini sakatlıklarla geçiren ve maçı ancak 60 dakika oynayabilecekken 90 dakika oyunda kaldığı zaman hocasına teşekkür bile eden biri. Böyle karaktersiz birine ben karşıyım. Emreden kaptan olmaz‚ lider olamaz. Türk gençlerinin önüne bunu lider diye koyamazsınız.

Hiç yorum yok: